Boxning...

Hejhej! :)
Idrotten var tråkig, haha usch xd verkligen hatar boxning som sagt :p haha :) När idrotten var slut så hade vi engelska, o den lektionen var också tråkig, haha usch xd Ingen rolig dag men men :P haha Slutade iaf vid 12, sen blev de lunch med belle, robin, felix o sandy ;p haha :) När jag kom hem byte jag om, sedan så såg jag lite på tv och åkte sedan direkt till NON och fixade håret! Han bara färga, men blir att klippa de snart! :D haha :) När de var klart så gick jag och tog hål i örat :) haha va dö nervös att de skulle göra ont xd men så jätteont gjorde de faktiskt inte xd Fast de är väldigt rött än så länge :p Tar bild på de imorgon när de röda gått bort :) Blev även att jag träffade wille ett tag <3 puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0